Fårskinnsfodrad nubuckstövel?

O

oasen

Någon som har de från h**ks. Och vet hur de är i skaftvidden, det står ju att de bara finns i en skaftvidd. Hur höga är dom undrar jag också?
Övriga kommentarer?

Emma

Provade dom förra året, otroligt sköna och verkade vara i fin kvalitet. :love: Men självklart fanns inte min storlek då. Men satsar nog på dom i år. :)

Tack!
Tror du jag kan ha dom om jag har ganska normaltjocka vader? De borde ju ändå skriva vad det är för vidd.
Dom ser iallafall dödssköna och jättesnygga ut!

Emma

Jag har väl normala vader ungefär, åt det tjockare hållet, och på mig satt dom precis så att det inte var för smått.

Du har inte lust att mäta dina vader på det bredaste stället? :o Vore jätterart

Tack!
Det ska nog gå ändå, hoppas jag... har ca 33.. men då tillkommer ju ridbyxor, underställ m.m :D

Jag har ett par sådana stövlar. Helt underbara.
Jag har 36 i vadvidden och ett par centimeter till
är jag alldeles övertygad går bra att få ner.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
449
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross