Färghjälp till schabrak!

Moscato

Trådstartare
Har bestämt mig för att beställa ett dressyrschabrak från Mias med rakt avslut :love: Men kan förstås inte bestämma vilka färger jag ska ta.. i-landsproblem :angel:
Har nog bestämt mig för att jag vill ha khakifärgat schabrak men vet inte vilken färg jag ska ta på kantband och passpoal så kom med tips om vad som kan vara snyggt!
Eller tipsa om nån annan färgkombination förutom khaki också om ni vill. Ska passa till en brun häst med brun/svart sadel som ser ut såhär.. ni kan ignorera isbjörnspälsen :p

18794946.jpg

Sv: Färghjälp till schabrak!

Ja det lät snyggt!

Sätt förresten gärna in bilder på era egna schabrak från Mias :) Kom bara ihåg att inte sätta in copyright bilder! :p

Åh, en till med ett I-landsproblem :D :angel:

Men jag håller med Fröken_Skåne om färgerna :D

Tack för tipsen! Lutar nog åt fröken_skånes förslag då jag har beiga ridbyxor och tröjor :)

Fast sätt gärna in lite bilder på egna schabrak om ni har, alltid kul att se :idea:

Nu har jag en ny idé :angel:
Funderar på om man till ett khakifärgat schabrak skulle kunna ha rosa kantband och silver eller kitt passpoal?

Varför inte? ;)
Tycker khaki och rosa är snyggt ihop men kanske inte kitt till det..

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Lydia
·
Utrustning Hej! Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp! Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Smulan75
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Wera
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i...
2
Svar
25
· Visningar
3 376
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar