Färgfråga? =)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Elma_vip
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 692
Status
Stängd för vidare inlägg.

Elma_vip

Trådstartare
Måste bara fråga vad det kan tänkas bli för färg på detta eventuellt kommande föl:

Hingsten är svart.
Stoet är svartbrunt.
Hingstens pappa & farfar är skimmlar.
Hingstens mamma är fux.
Stoets pappa är stickelhårig svart.
Stoets mamma är svartbrun.

Vad tror ni att fölet kan få för färg?

//Diana

Sv: Färgfråga? =)

Måste bara fråga vad det kan tänkas bli för färg på detta eventuellt kommande föl:

Hingsten är svart.
Stoet är svartbrunt.
Hingstens pappa & farfar är skimmlar.
Hingstens mamma är fux.
Stoets pappa är stickelhårig svart.
Stoets mamma är svartbrun.

Vad tror ni att fölet kan få för färg?

//Diana

Jag gissar på svart eller svartbrun. Det tycks vara en dominant färg (utan att ha något som helst vetenskapligt underlag).

Sv: Färgfråga? =)

Det FINNS en tråd där vi samlar ALLA frågor om "vad kan det bli för färg på avkomman".
Du hittar en länk till den tråden om du läser den nålade regeltråden! Ställ din fråga där i stället, så slipper forumet bli belamrat med såna här frågor - som vissa älskar och andra hatar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 071
Senast: Freazer
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 186
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka