• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lukas123
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 976
L

lukas123

Vilka färger passar till olika häst färger.Jag älskar att köpa olika hästsaker t.ex schbrak,grimmor och grimskaft :)
Min kompis fyller snart år jag tror att jag ska köpa ett schabrak men jag vet inte vilken färg hästen är svart ungefär:)

Sv: Färger

svarta precis som vita hästar passar i allt(förutom svart på svart och vitt på vit häst).
vad för färger vet du om att din kompis tycker om? alt vad för färger har hon vanligtvis på hästen=

Jag råkar ju älska när det är lite färgglatt och inte bara brunt,svart,vitt och marin som man ser dom flera hästar bära omkring på.
Våga köpa något med färg, typ knall rosa till ett sto kanske eller riktigt limegrönt till en mörk häst är ju jätte fint. Dock inte hela rustningen men detaljer såsom grimmor, grimmskaft, boots, schabrak osv :)

Är ju alltid kul att sticka ut litegrann och ha något som är lite annolunda jämnfört med alla andra :)

Har beställt ett mörkt klarlila schabrak med hans namn i vitt, beblindor i samma färg, ska köpa ett v-pannband i lika lila färg om det finns i pärlor eller i nåt. Har i klarblått, riktigt rött och så i vitt. Vill ha i klargult men det vill inte döttrarna (dom som rider honom), riktigt turkost och riktig fin sommargrön. Gillar klar starka färger. Alla i stallet har olika färger, tänk när man rider ut en fins solig dag och så alla i olika starka färger, är lite kul och fint med färg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 217
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
671
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka