färger till brun häst?

loobah

Trådstartare
Nu hoppas jag att det inte finns en annan likadan tråd, men jag sökte och kunde inte hitta någon. Har nu en brun häst att shoppa lite till, men vilka färger är snyggast? Vad tycker ni?
Gärna bildexempel också?
:bump: :bump: :bump: :bump:

Sv: färger till brun häst?

Till min bruna häst har jag brunt läder och så har jag blått, grönt (mest "vanlig" grön, ej spygrön..), beige, brun, champagne i olika nyanser på täcken, schabrak mm.
Alltså naturfärger.

"Tyvärr", blir det en svart sadel nu, men tycker nog brunt läder är finast i alla fall :)

Ska leta fram lite bilder.

brunt läder =P

sen klart cream, i alla dess nyanser..

MINTGRÖNT =)

Brunt läder, givetvis!:p

Och sedan creme, beige, olivgrönt, sedan funkar ju alltid marinblått!:love:

Äh, hittar inga bra bilder. Men du ser ju ovan vad jag har för färger :p

Till min bruna häst har jag brunt läder och så har jag blått, grönt (mest "vanlig" grön, ej spygrön..), beige, brun, champagne i olika nyanser på täcken, schabrak mm.
Alltså naturfärger.

"Tyvärr", blir det en svart sadel nu, men tycker nog brunt läder är finast i alla fall :)

Ska leta fram lite bilder.

Jag hade inte alls tänkt på brunt läder, men åhh.. det låter ju assnyggt! Ska se vad jag kan hitta i ridsportsbutiken imorgon vettja! :bump:

Jag tycker att det beror på vilken brun färg hästen har.Är den riktigt mörk är det snyggast med lite ljusa färger typ olika cremenyanser och pastellfärger,en ljusare brun passar i grönt,mörk-och marinblått kanske även vinrött.Alla hästar passar ju olika bra i olika färger det beror lite på personlighet ochså tycker jag :DLädret är snyggast brunt!

Jag tycker att det beror på vilken brun färg hästen har.Är den riktigt mörk är det snyggast med lite ljusa färger typ olika cremenyanser och pastellfärger,en ljusare brun passar i grönt,mörk-och marinblått kanske även vinrött.Alla hästar passar ju olika bra i olika färger det beror lite på personlighet ochså tycker jag :DLädret är snyggast brunt!

jo. Han är i en lite ljusare brun färg. :p
Kan man inte få ta med sig några färgprover från ridsportbutiken så att man kan prova? Det vore assmart, iallafall för mig som är så osäker på vad som blir snyggast.

:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: morgaine
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 315
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Jeps
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka