Färger/Tävlingsutrustning (kavaj)

S

Supersonic_

Någon som har någon idé om vad jag kan ha för färger till min ponny? Hon hade tidigare blått men det har ju nästan alla. Hon är en mörk skimmel.
Vill ha någon häftig färg, som man är ensam om, och man kan ha både täcken, benskydd och schabrak i :d

Och vet någon var man kan hitta kavajer i ovanliga färger? Gärna i samma färg som hästens "nya" färg :D

Skimlar tycker jag passar i nästan alla färger, gillar själv lite naturliga färger som grått, vinrött, beigt/cremefärgat, brunt, grönt och svart.

Men du kanske kan choka lite med lite mer ovanliga färger?
Oranget, bejbyblått, ljusrosa, turkost?

Grått är fint men kanske på lite ljusare skimlar.
Mörkblått, eller är det för tråkigt? Skulle nog jag ha.

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 475
Senast: Emma-pemma
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 198
Senast: Puffindog
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 385
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 160
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025