Färg på schabrak, förslag?

Kallebus

Trådstartare
Jag ska beställa ett Anna Scarpati schabrak men har lite ångest angående färger.
Ska ju välja färg på schabrak, kantband och passpoaler (valfritt antal)
Jag hade tänkt mig färgerna marinblått och creme eller guld.
Är det någon som har sett en snygg kombination och kanske tillochmed har en bild? Måste ju inte vara Scarpati.
Jag är tacksam för all hjälp, vill ju att ett så pass dyrt schabrak ska bli snyggt!

Sv: Färg på schabrak, förslag?

Jag har gjort en sådan här tråd fick tips om en länk där man kan testa göra egna schabrak tror det var rg eller nått. Får kolla...

mon-cheval.fr här är länken.

Senast ändrad:

Tack!
Kanonbra sida men min franska är inte bra, rättare sagt obefintlig :D
Det var till stor hjälp för bilder fattar jag mig på!

Jag ska själv beställa scarpati schabrak. Men har tvärångest över passpoalerna.
grått, ljusblått, beige och blå blir i alla fall schabraken. Men sedan vet jag inte :D

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 078
Senast: Lydia
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning Jag har verkligen blivit helt frälst i Anna Scarpati schabraken som man kan beställa i vilka kombinationer man vill! :bow: Så fort...
Svar
10
· Visningar
10 250
Senast: mysboll
·
Utrustning Yes har börjat fundera på julklapp till lillasyster som ska tävla min häst i hoppning till våren. Hon har ingen tävlingsutrustning vare...
Svar
7
· Visningar
1 747
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama