Får väl bara hoppas..

P

Phorsytia

När jag kom till stallet så märkte jag att hästen var svullen och varm på ena bakbenet men också på det andra benet.. Tyckte inte hon haltade och hon hade 37,9 i temp.
Men när Anna som är så gott som vetrinär känner på henne så säger hon att hon är svullen på 3 ben och att hon när hon trava halta lite grann.Skulle linda henne och vänta tills i morrn.

Trodde bara det var nån vrikning, men usch skulle kännas som allt förstördes om om är halt :( Ska dit tidigt i morron bitti och får hoppas att hon känns bättre.
Varför ska sånt här hända när allt går så bra??

Sv: Får väl bara hoppas..

Nej det är de jag inte gjort. Tänkte också på det men inga större skillnader. tagit ner nåt kg i hösilagen annars inget.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 459
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa för 2 veckor sedan skadade sig min afghan valp, bara 13v gammal när hon lekte i hagen o ramlade. Hon blev akut halt kunde inte stödja...
Svar
18
· Visningar
4 039
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Är så orolig 😥,min ponny har varit varm i höger bak lite från o till,ej svullen och inte halt. Han känns som vanligt att rida,pigg o...
2
Svar
27
· Visningar
4 033
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 151
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur