S
Supersonic_
I kortärmad tävlingsskjorta? Det är 25 grader ute och jag vill verkligen inte ha jacka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pollan skrev:fan stackars er
ja va å tävlade nationellt idag och vi fick rida med kortarmad sjkjora.. inte en kotte hade kavaj
Cyllene skrev:Enligt TR ska kavajen vara på. Var och tävlade idag och det var nämre 30 grader.
Måttligt kul när domaren deklarerar att kavajen måste vara på. Jag hade en hög med unghästar med mig, så det blev ganska många starter.
Nu ligger jag här och hinkar i mig vatten. Vätskebrist på hög nivå. Man hinner ju inte dricka ordentligt heller...
Den kalla duschen när jag kom hem var det skönaste på länge- och det blir kemtvätt av kavajen...
Cyllene skrev:Två minuter? Hur gör du när du tävlar?
Säg att jag tar på mig kavajen 2 ryttare innan jag ska gå in. Sedan av med den en ryttare efter jag ridit. Det blir ca 8 minuter med kavajen på per runda. Ta det gånger sex starter. I vissa fall hade jag bara 9 hästar mellan starterna. Jippie vad kul att rida i kaval bara för att det är en nitisk domare på lokal tävling! :smirk:
Näevars, jag överlevde. Men det fanns ingen logik i varför vi inte kunde fått rida utan!
/C