Får jag lov att presentera..

Mayalv

Trådstartare
Då var det dags då.. Att presentera Goliath som mkt oplanerat poppat upp i mitt liv. Min nya lilla bebis som givetvis kommer bli rumsren på några minuter för att sedan bli lydnads champ och aldrig göra ngt bus bortsett från söta bus med icke förstörande resultat :angel:

Underbara Goliath!

16544475.jpg

16544435.jpg

16544437.jpg

Uppfödaren som tagit alla korten så kan inte ta på mig äran för söta bilder men de är i alla fall min bebis.

Sv: Får jag lov att presentera..

Men herregud! Han är ju underbar!! O bilderna uuursöta!

Vad är han för ras/er???:banana:

tror att de är lite björn och gris i honom .. björn ja de syns ju.. å med tanke på hur mkt han grymtar så är de nog en släng gris i honom ;)

Tack :) partisk som jag är så håller jag med :angel:

Han är en Leonberger.

Aaah, där ser man.. en lite ovanlig blandning kanske.. men vem vill ha nån vanlig ras.. :angel: ;)
Mkt söt iaf.. du får slänga in lite fler bilder :)

Goliath tycker jag var ett perfekt namn på en leonberger. :) Lycka till med honom!

Ja jag tycket också om namnet. Har tänkt på det innan att om jag någonsin har en leonberger hane skulle den heta Goliath så nu blev det så. Han har ju givetvis ett långt och lite flashigt kennnelnamn men de får bli vid finare tillställningar och tillfällen. Hemma blir de som sagt en Goliath :)

mm.. kan säga att de är svårt att vara riktigt bestämd. Vem kan vara konsekvent mot ngn som ser ut som nalle puh baby? :angel:

(hehe men jodå de kan jag men de skär lite i hjärtat när man måste)

Grattis! De är så underbara när de är i den åldern, små tultande björnungar *minns Atlas som liten* :D Vilken kennel kommer han ifrån ? *nyfiken* :D

Aaaaah en lejonbebis :love: Liknar min lite som liten, fast din är mörkare.. Får man fråga vilken kennel?

Själv har jag en chihuahuavalp som stått ut med spring till tvättstugan fram & tillbaks hela dagen (elitensamhetsträning..typ) utan att säga ett knyst. Själv har jag mest ångest för hur jag ska hinna träna in allt (stå på bord, klippa klor, bada, miljöträna osv osv) innan han är stor för attans va fort det går :eek::D

Senast ändrad:

Åh jösses vilken liten sötis! Tänk att en sån liten björnunge blir så stor när den växer upp :bump:. Sitta i soffan gullevalp...oj nu blev soffan full med hund, gosa i famnen...oj nu får du bara lägga huvudet i knäet din jätte :rofl:

Åh jösses vilken liten sötis! Tänk att en sån liten björnunge blir så stor när den växer upp :bump:. Sitta i soffan gullevalp...oj nu blev soffan full med hund, gosa i famnen...oj nu får du bara lägga huvudet i knäet din jätte :rofl:

Tro mig, de nöjer sig inte med att bara lägga huvudet i knät när de är stora :D

Liknande trådar

S
Övr. Hund Jag är verkligen förtvivlad! :cry: Min älskade schäfertik hänger på en skör tråd och det verkar snart som att alla är emot henne. För...
Svar
11
· Visningar
1 205
Senast: bestatjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka