Får inte tag i potatisprotein längre - Vad ska jag ha istället?

Newbee

Trådstartare
Hej!

Som rubriken lyder så tar inte butiken jag köpt ifrån in Pot.protein försen till hösten igen men jag behöver fortfarande ge extra protein. Vad kan jag ge som är ungefär likvärdigt? På granngården.se har dem ju typ 100 olika foder med "protein" i namnet, men jag är själv inte så kunnig. :)

Tacksam för tips!

@spaderÄss hoppas det är okej att tagga dig, du brukar ha så bra tips och svar. Det är även du som hjälpt mig med foderstaten innan, otroligt tacksam för detta.
mvh

Hej!

Som rubriken lyder så tar inte butiken jag köpt ifrån in Pot.protein försen till hösten igen men jag behöver fortfarande ge extra protein. Vad kan jag ge som är ungefär likvärdigt? På granngården.se har dem ju typ 100 olika foder med "protein" i namnet, men jag är själv inte så kunnig. :)

Tacksam för tips!

Fråga någon som föder upp grisar. De brukar har det som foder.
Räkna ut hur mycket det går åt så du kan köpa in rätt mängd säckar till hösten. Så det räcker hela året.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 355
Senast: Bobloblaw
·
Foder & Strö hej! Jag skulle vilja ha lite tips på foder till min äldsta herre. Som rubriken lyder är han 34 år och har alltid varit precis...
Svar
10
· Visningar
1 362
Senast: Blubbis
·
Foder & Strö Hade hästen till tandläkare härom veckan och hon kunde konstatera att hästen i fråga saknar två tänder på ena sidan samt att hans övriga...
Svar
9
· Visningar
3 978
Senast: Mustang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30