Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men TS skriver att gödselhanteringen inte påverkar stallmiljönJag har tre väggar och tak. Ingen container. Det är forfarande utomhus. Inomhus räknas inte som någon öppen sida. Alltså borde det rimligen bli sämre luft i stallet precis som TS skriver. @zingoo
Den står inte inne i stallet såklart, utan i en separat del/"lada". Att ha gödselcontainer inne har jag varit med om i flera stall, inte alls ovanligt, och det blir inte på något sätt sämre luft inne i själva stallet för det
Förmodligen för att påtala att gödselhanteringen inte borde störa omgivningen.Aha jag läste det som att problemet var dålig luft så reagerade på att de har gödsel inomhus. Måste vara högst ovanligt. Om det är långt till plattan/containern dvs separat utrymme varför ens nämna det tänker jag i en tråd om dålig luft? Då är det ju ett ickeproblem
Aha jag läste det som att problemet var dålig luft så reagerade på att de har gödsel inomhus. Måste vara högst ovanligt. Om det är långt till plattan/containern dvs separat utrymme varför ens nämna det tänker jag i en tråd om dålig luft? Då är det ju ett ickeproblem