bettysmatte
Trådstartare
Som ni vet från tråd för några dagar sedan har min islänning fått fång igen (hade i juli också, men började bli på bättringsvägen). Vet var ute i lördags (hon fick spruta) och jag började ge henne "butta" i söndags. Redan på eftermiddagen på söndagen tyckte jag att hon verkade mycket bättre och piggare. Hovis kom i onsdags och kapade tån samt, enligt min önskan, skodde med sulor (silikon under sulan) fram. Sedan dess har hon blivit SÄMRE igen!! Jag tänkte låta henne få vara ute i hagen igår lite grann, men jag tyckte att hon verkade så öm att det inte fungerade. Dessutom tror jag att hon har puls fram igen, vilket hon inte hade när hovis var här i onsdags (han kollade). Hovis ringde jag och han är snäll nog att komma ut igen i eftermiddag och titta på henne. Jag känner mig verkligen så här . Vad händer?? Jag föreslog att kanske silikonet trycker på hovsulan, och att hon ömmar pga det. Hovis säger dock att silikonet inte blir så hårt att det ska kunna hända. Det blir INTE en kul jul i år...