Familjens lilla "gris"=)

Re: Familjens lilla \"gris\"=)

Jättesöt och väldigt lik min ena marsvinsflicka!
Säger som "magic madonna", kompis då? Marsvin behöver marsvinskompisar!

Herrejösses vilken sötis! Ett riktigt stilleben med grönsaksfatet bredvid! :rofl:

svar till er som undrade över kompis:
har skrivit i en tidigare tråd om hur vi blev med marsvin...
en kompis fick denna sötnos till sin dotter,var roligt i ca 2-3 veckor :(
han bodde ute i en vanlig gallerbur utan vindskydd
(även vintertid)
hon struntade allt som oftast att ge mat,vatten göra rent osv :mad:
jag kom till slut över endast för att kolla hennes djur och ge dom käk,göra rent,mm tog med mig gratis mat från stallet + halm mm men inget hjälpte,så jag blev förbannad och sa att jag skulle hjälpa henne att bli av med kanin o marsvin,hittade dock ingen som ville ha denna lilla sötnos,så jag beslutade att ta honom själv,jag VET att han är 100% lyckligare i mitt hem än i sitt tidigare
(även fast han inte har marsvinskompisar)
vi vill inte skaffa fler djur,detta var bara att rädda denna goding och han mår jättebra :love:

mvh/Arabizar

Hade inte gjort annorlunda! Med massor av kärlek så är han lycklig som han är, det är min åsikt!

:bow:

du vet en sån där tavla med en blomvas och några frukter? :rofl:

Liknande trådar

Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·
S
Övr. Hund Tjoho!! Idag deltog jag och Siri i vår första agilitytävling, inofficiell (öppen) hopp- och agilityklass! Det var såå roligt, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: Siritax
·
Övr. Djur När jag var liten så körde någon på ett rådjur nedanför vår väg. Rådjuret dog omedelbart och vi tänkte inte så mycket på det. Men efter...
2
Svar
26
· Visningar
2 659
Senast: HeRomer
·
Övr. Djur Ja,som rubriken lyder så har vi fått ytterligare en ny bebis hem hit! Som några av er kanske redan vet så dog Armani-mitt ena marsvin...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar