Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni som ger det, ger ni det torkat eller färskt s.a.s? Jag har inne en form med småtärningar av falukorv nu, men den ser så "blöt" ut, kommer den torka? har ugnen på 100 grader.
De gånger jag gett falukorv har jag gett den rå. Däremot torkar jag blodpudding i ugnen och ger (annars är den jättekladdig). Men jag kan inte träna med falukorv för Wilton blir helt sjövild och lyssnar inte kommando - han gör alla "trix" han kan samtidigt bara för att komma åt KORVEN...
Var in och läste på din blogg, och såg att ni ska på utställning i Skellefteå. Vilka är det som anordnar den? Brukar vara in och läsa en del, verkar så mysigt med valp!
Jag ger korv nångång när jag vill ha nåt som luktar lite extra gott, tex. vid utställning och utställningsträning för att hunden inte ska tappa fokus Brukar ge den rå och oftast Hotdogs eftersom den är fri från div. tillsatser. Annars kör jag med ugnstorkad lever eller glutenfri leverpastej, det är också smaskens tycker vovvarna
Hästmänniskan Tror du kan pruta rätt rejält. Det är stendött på marknaden och ingen blir av med sina hästar. Ser inte ut att bli ngt billigare heller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.