Fälttävlansträffen i Falkenberg

Sv: Fälttävlansträffen i Falkenberg

Det blir inget Falkenberg :(
Vi har hoppkick-off på lördagen, och jag är uttagen till div.1 laget - och måste alltså vara med på kick-offen.

Det blir celebert besök från tyskland :D vi har fått ledigt (eller snarare, chefen åker till wharendorf (stavas?) så vi lämnar stallet med hästar och allt till tjejerna) och har "semester" i hela två och en halv dag!!! Värsta lyxen... bo på hotell, ha på sig annat än ridbyxor och äta nåt annat än yogurth och pasta... :banana:

Från Trossnäs kommer som det ser ut : jag, 2 st ponnypappor som är banbyggare terräng, Nittionios pappa, Underbarn kommer upp från tyskland och jag har fått särskilt hedersuppdrag att krama henne från hennes mamma som saknar henne, Värmlands egen YR ryttare Sofia E och en av våra BBbanhoppning tillika ryttare Madde (hon har Idasagares "gamla" häst och tävlar med) så summa summarum 7 värmlänningarsom kommer sätta sprätt på middagen :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
916
Senast: Mojma
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka