Fälttävlansträffen i Falkenberg

Sv: Fälttävlansträffen i Falkenberg

Det undrar vi här i fbg oxå ;) alltid kul när det kommer lite folk. Vet du om de "vanliga" gänget kommer? ;)

Den kommer vara 27-28 januari med avsutten träff för landslagstrupperna, BB,TD och arrangörer.
Föreläsningar av bla. Tina Thörner (rallytina) som det ser ut i dagsläget. Traditionsenlig middag med fest:bump:

Det kommer snart ut en inbjudan på fälttävlanssidan på www2.ridsport.se

Ska bli jättekul! Hoppas det kommer många arrangörer eftersom vi slopade höstträffen så skulle det vara bra att prata ihop sig i januari:D

Ska bli jättekul! Hoppas det kommer många arrangörer eftersom vi slopade höstträffen så skulle det vara bra att prata ihop sig i januari:D

Kommer det ingen prel tävlingstermin innan januari?
Är det klart med ponny-sm i Vinslöv?
Blir det lantliga på Öveds?

Hoppas att preliminära tävlingsterminen skickas ut innan dess vet inte riktigt hur det är tänkt med den. Just nu hålls det på att underättas och stämmas av var olika mästerskap skall ligga. Senaste budet är PonnySM i Vinslöv och Lantliga på Öved men det är som sagt preliminärt.

var har dem tänkt att lägga YR-sm?

Med Senior SM kanske som dom brukar :confused: Borde bli på Tiarp igen tycker jag, finns ju ingen annan "riktig" bana på den nivån även om inte den är särskilt stor så har vi ju faktiskt ingen annan. Annars kan dom kanske bygga upp Segersjös lite i nivån så funkar det även där.

Senast ändrad:

Med Senior SM kanske som dom brukar :confused: Borde bli på Tiarp igen tycker jag, finns ju ingen annan "riktig" bana på den nivån även om inte den är särskilt stor så har vi ju faktiskt ingen annan. Annars kan dom kanske bygga upp Segersjös lite i nivån så funkar det även där.

Enligt rel säker källa blir det inget Tiarp iår. :crazy:
Blir bara några få ** och ännu färre ***.
Klart med ** är Gärds, Strömsholm, Öveds.

Bollas väl för fullt med vad som ska ligga var och när...

neeeeej!!! jag som verkligen vill rida på tiarp :mad:
skit att det blir så få ** som det verkar, jag som hade tänkt att försöka etablera hästen där i år *morr*

Vet du varför FT-terminen planeras så mycket senare än hopp och dressyr? Vi vill ju också kunna ägna vintern åt att planera och drömma oss fram i tiden...:bump:

Vad sammanfaller med Scandinavium??

OK, vilka ska dit? Inbjudan ligger ute på www2.ridsport.se
Jag ska dit, ska bli jättekul, brukar vara en jättekul träff:bump:

OK, vilka ska dit? Inbjudan ligger ute på www2.ridsport.se
Jag ska dit, ska bli jättekul, brukar vara en jättekul träff:bump:

Jag och flickorna kommer... :)
Ska bli kul att ses. Vem kommer från "ditt". Nittionio kanske?

Nej...ingen Nittionio till Falkenberg. Vet inte om pappa skall åka....och då är det jag som är hästvakt (vilket jag gärna är så att han får ut och ha lite kul, han mockar och är stallmästare jämt och ständigt så han är värd att åka om han vill!:bow: :love: ) Jag åker till Thailand den 25 februari i stället med min "hoppkompis" Anna, spännande och varmt blir det!!:banana:

Hej, har hört att Senior-SM ska gå på Segersjö, vet ej om YR också...? Tyvärr enda 3* ser det ut som, så precis lika dåligt som innan...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
916
Senast: Mojma
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur