fälttävlanskort.

M

Montgomery

så här är det väl det finns "vanligt" fälttävlanskort, men ska man upp till *ig så är det väl ett speciellt fälttävlanskort för den klassen, eller hur är det?

Sv: fälttävlanskort.

Vad får man göra för att ta steg II? Inte för att det e riktigt aktuellt för mig ännu med min bäbis...men ändå ;)

Sv: fälttävlanskort.

Det är bara banhoppning.
Lite olika övningar där du skall visa att du har kontroll och kan reglera antal galoppsprång mm.Sen sätter man ihop det till en hel bana.Och höjden skall vara 115 cm

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Midsommarhelgen innebar ett äventyr till Skåne. Tillsammans med min häst Queen Elisabet åkte jag till Munka Ljungby för att tävla...
Svar
0
· Visningar
95
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgörs ponny-SM i fälttävlan i Häggum utanför Skövde. Hos arrangerande Häggums sportryttarförening är förväntningarna höga. –...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte