fälttävlands kort..?

M

miraxteam

vart tar man fälttävlands kort i sthlm.. nån som vet?

är nämligen intresserad av att ta de?

Sv: fälttävlands kort..?

*kl*

Yvonne Söder höll förr till på ryttis, men om jag inte missminner mig finns hon på Johannesberg nu. Hon håller i träningar och ordnar kurser för grönt kort (eller gjorde det förr i alla fall). Kolla på deras hemsida, annars kan jag pm:a dig hennes nr om du inte får fram nåt.

Lena Bredberg, håller till i Upplandsväsby. Jag tog mitt kort för Terese Järn. Finns väl en hel del kan jag tänka mig. Du får ringa runt.

I Ridklubben 4 Ben (som håller hus öster om Märsta) är vi ett gäng som håller på att ta kort nu. Några har redan kortet, men vi planerar att fortsätta köra träningar några gånger under sommaren. Är det flera som vill skriva teorin kan det säkert ordnas.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?