Fälttävlan...

Z

Zandra_91

Någon mer än jag som älskar fälttävlan..? Kanske för att jag tycker om att rida ute i skogen och dessutom ÄLSKAR hoppning...

jo självklart är det kul o få tävla mångsidigt. sysslar själv me fälttvln o hopp.

Falttavlan ar mycket roligare an vanlig banhoppning!! Jag sysslar med bada.
Tyvarr finns det fler hopp-tavlingar an det finns falttavlingar.
Falttavlan ar roligare for att det ar mera galopp i det hela. Det tar ca 2 minuter att ga runt en hopp-bana, medans det kan ta 40-50 minuter att ga runt en falttavlansbana, vilket ger mer valuta for pengarna!! :D

Själv rider jag inte fälttävlan, men jag o en kompis har typ byggt några hinder på en stig i skogen, och min dröm(hemlig) är att få rida fälttävlan när jag blir större o får en egen häst...

Ta en risk, lev livet, imorgon finns du kanske inte

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppningens världscupsäsong fortsätter med den andra deltävlingen i Helsingfors – och det ska ridas femstjärnig fälttävlan i Frankrike...
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
103
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Julklappar 2024!

Hund, Katt, Andra Djur