Fältävlan!!!

A

Annie_89

Hej! Jag undrar om det är någon C-ponnyryttare som är intresserade av att rida MVS.B i Åkerbo den 15-16 maj? Det är så att de inte vill ha någon sådan klass för oss om de inte får in 5st starter. Om det skulle vara så att någon skulle vara intresserade så ska ni ringa till de som har hand om förfrågningarna till deras fältävlan. Proppen finns på nätet. Mvh Annie!!! :)

TJA! ;) Det var bara C-ponnys som det gällde :mad:...men om du känner nån som ska rida på en C-ponny så kan du väl säga till den?!? :confused: //Annie!!! :bump:

hej låter roligt. Men jag har aldrig TÄVLAT fältävlan annars.... :bump:
Dessutom så kan jag inte de dagarna! :cry:

åh hej!
jag håller oxå på å raggar folk!
jag vill oxå rida där!
så räkna me mej! stenhårt! :bump:
vet 1 kanske 2 till som ja ska höra med =)

Tjena LeLLe! :) Vad bra att du kommer...ska du rida i Mantorp?? :confused: Glöm inte att du måste ringa till Åkerbo o säga att du ska rida där!!! Mvh Annie!!! :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Whirlie
·
Hundträning Första start är kl 08:30, totalt är det 15 ekipage som ska gå den stora internationella finalbanan med dubbelhämt (2 olika flockar med...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: Migo
·
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 462
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
4 462
Senast: Morran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar