Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar verkligen som om temperamentet på hästar efter Falleur 762 varierar grymt mycket.
Har precis köpt ett 5 årigt sto efter Falleur, undan Månflicka som gått SM i fälttävlan. Modern var riktigt jävlig, pissmärrig och inte alls rolig att handskas med. Därför valde de Falleur som pappa till fölet (min häst) just för att han var så lugn och bra att handskas med!
Min häst är fruktansvärt stabil för att vara så ung. Hon hoppar bra, har jätte fint steg och är en mycket klok häst. Hon är super kelig och inte så farligt stoig som andra hästar kan vara!
Hörde av min hovslagare här om dagen att kusken Nicke Pålsson (kom inte riktigt ihåg va han hette nu ) bara har Falleur hästar i sin spann för att dom typ inte går att rida på (!) En del blir tydligen väldigt hårda i psyket, medans andra (som min prinsessa) blir underbara att ha att göra med
När det kommer till tävlingsresultat så är hon hoppad i cirka ett år och tävlad 90 cm lokal, så framtiden ser ljus ut!
Lycka till med era hästar!!
TrÅden Är sedan 2007!