fairfield täcken

lovehorses

Trådstartare
nu vet jag inte om man får göra så här, med tanke på att jag skriver ut ett märke.

Men Jag vill veta hur deras täcken är stl mässigt? och kvalitemässigt?
Har två smala araber, alltså inte mycket till bog. Horsewear har passat dem riktigt bra på det viset men nu hitta jag detta märke och vill veta mera om det.
Hoppas ngn kan ge mig svar!

Jag köpte ett rött vintertäcke från dom i vintras och det låg bra på min kallblodstravare. Jag har dock aldrig använt det så hur det skulle ligga i rörelse vet jag inte. Men det täcket upplevde jag som rymligt i alla fall.

Du får prata hur mycket du vill om namngivna produkter så länge du inte frågar efter eller ger tips om var man kan köpa dem, eller skriver en tråd bara för att göra reklam för dem om du är sammanknippad med produkten.

Så din tråd är helt enligt reglerna :)

Inga fler som har använt täckena?
Jag har haft ett motsvarande, innan de döpte om produkterna till Fairfield. Hann inte använda det så mycket då den hästen som hade täcket nu är såld, men jag tyckte passformen och så var bra. Men har man en häst som drar mycket i täckena (som min kompis häst) så håller de inte så bra tyvärr då det bara är 600D i yttertyget. Men till mitt halvblod passade det bra! Köpte dessutom mitt på rea så då tyckte jag det motsvarade mina förväntningar till det priset..

Liknande trådar

Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Tussinussen
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 208
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 220
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka