lisa412

Trådstartare
Jag vet inte riktigt om jag lägger den här tråden rätt nu men jag testar :)

Jag håller på att göra ett schema för mig och de andra medryttarna för att se till att allt funkar när ägaren reser bort.
Kan man på nått sätt lägga in schemat i FB-gruppen så att de kan skriva in sig själva på de dagar de har? Så man enkelt kan gå in där och kolla så att alla dagar är fyllda? Hoppas ni förstår vad jag menar :)

Det är väl om du gör något slags dokument i en grupp som alla har behörighet att redigera. Vet inte exakt hur man gör, men jag har varit med i grupper med sådana dokument :)

Jag vet inte riktigt om jag lägger den här tråden rätt nu men jag testar :)

Jag håller på att göra ett schema för mig och de andra medryttarna för att se till att allt funkar när ägaren reser bort.
Kan man på nått sätt lägga in schemat i FB-gruppen så att de kan skriva in sig själva på de dagar de har? Så man enkelt kan gå in där och kolla så att alla dagar är fyllda? Hoppas ni förstår vad jag menar :)

Testa googledocs? Och så länkar du det i facebookgruppen i så fall?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 001
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: manda
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama