Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så jätte mycket för svar och alla bra tips! Tror det kommer hjälpa mig väldigt mycket!Rid så mycket som möjligt! Det som verkligen ger en skjuts är ju om man har möjlighet att få kvalitativ ridning också, dvs rida för en tränare så ofta som möjligt. Finns det något skötarsystem som kan ge mer timmar i sadeln? Medryttarhäst?
Jag började som skötare och fick sedan, när jag blev lite duktigare, möjlighet att "rida till" en privatponny i min ridgrupp. Medan jag red den umgicks jag allt mer med andra människor som hade häst och fick fler erbjudanden om att rida deras hästar. Det borde jag ha gjort såhär i efterhand, vare sig det gällde motion ute i skogen eller ridning för instruktör. Vet flera som lyckats (tom jobbar med ridning) som inte haft egen häst. Det innebär ju också att man inte blir lika begränsad utan har möjlighet att rida fler hästar och kanske såsmåningom träna eller till och med tävla dem åt ägarna. Lycka till, det är absolut inte omöjligt!
Hej! Jag rider på ridskola och har inte möjlighet till egen häst. Har ni något tips på hur man ändå skulle kunna lyckas inom ridningen?/Tacksam för svar