Om man bor nära eller vill ta en helg på Öland dök det just upp flera lediga platser på BPH nära brofästet i slutet av maj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och här uppe i norrland är det knappt några MT alls och brukshundar går ju såklart före så jag har anmält till Falkenberg nu i början på juni på SSPKs MT och jag har drygt 100mil enkel väg så jag hoppas att jag överhuvudtaget får åka om jag kommer med...Här är det jättesvårt att få plats på MH överlag. Ibland är det över 20 anmälda när anmälan stänger. Ännu svårare med MT sen. Jag åkte hela vägen till Falkenberg för att göra MT.
Håller tummarna!!Ja och här uppe i norrland är det knappt några MT alls och brukshundar går ju såklart före så jag har anmält till Falkenberg nu i början på juni på SSPKs MT och jag har drygt 100mil enkel väg så jag hoppas att jag överhuvudtaget får åka om jag kommer med...
30 minuter känns om lyxI Juli ska ”hela släkten” gå BPH vi ”hängde på låset” och bokade så fort tiderna kom ut i början på året. Ca 30 min resväg känns väldigt rimligt. Vi blir min flat, min/mammas dalmatiner och brorsans sambos golden. Ska blir väldigt intressant. Tre helt olika hundar på alla sätt o vis.
Hur gick BPHt då?30 minuter känns om lyx
Jag fick resa i två timmar. Men det var kul, har ju inte varit på BPH tidigare.
Mycket mycket bättre än väntat.Hur gick BPHt då?