Få fast list på ugnslucka

Iccic

Trådstartare
Jag har precis fått nycklarna till min (och sambons) första bostadsrätt. Idag upptäckte vi att listen som sitter mellan ugnsluckans metall och glas var loss. Kan man få fast den på något sätt eller hur ska man göra? Vi försökte pressa tillbaka den men den fastnar inte.

Sv: Få fast list på ugnslucka

Jag är nog inte den enda som inte begriper vad du menar.
En bild kanske?

Annars är väl en vitvaruaffär bästa tipset?

Sv: Få fast list på ugnslucka

Hej! Jag inser att det inte är så lätt att förstå min svävande beskrivning... Det är alltså listen som sitter mellan lucka och ugn, en gummilist som ska täta mot värmen, som är loss. Efter lite dissekerande har vi kommit fram till att den fäster med någon form av metallclips i hörnen, så det gäller nog att försöka få tag på ett nytt sånt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 505
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 426
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 582
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix