Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det skillnad mot barnolja?Matolja brukar kunna lösa klister
Är hon rakad? Jag hade provat med medicinsk bensin. Annars så har jag fått bort mycket med en "sten" som man brukar använda när de fäller.Vilka är era knep för att få bort klistret efter snögg? Min stackars konvalescent har ett tjockt lager vid hasen, och även kvar en liten bit. Hon blev så vansinnigt irriterad när jag försökte få bort det sista.
Ja, hon rakades inför operationerna. Antar att det bidrar till att det sitter som berget. Jag tror inte att en ryktsten är det rätta på det här stället, hon är väldigt känslig i huden just nu.Är hon rakad? Jag hade provat med medicinsk bensin. Annars så har jag fått bort mycket med en "sten" som man brukar använda när de fäller.
Har fått höra att de inte är så bra, har du använt dem och är nöjd?Finns våtservetter för ändamålet på apoteket. Minns dock inte vad de heter på rak arm.
Nej, men en stallkompis har och hon var mycket nöjd med dem. Kan fråga henne vilket märke det var.Har fått höra att de inte är så bra, har du använt dem och är nöjd?
Åh, vilken bra fråga. Rapportera gärna när du hittar något som är bra, så jag kan komplettera stallapoteket med det.Vilka är era knep för att få bort klistret efter snögg? Min stackars konvalescent har ett tjockt lager vid hasen, och även kvar en liten bit. Hon blev så vansinnigt irriterad när jag försökte få bort det sista.
Jag testar de andra tipsen förstNej, men en stallkompis har och hon var mycket nöjd med dem. Kan fråga henne vilket märke det var.