AgentCarter
Trådstartare
Antagligen har en musjävel gått och dött i väggen vid vårat vardagsrum. Och nu har den väl börjat ruttna. Vad kan man göra mer än att inhandla näsklämmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dessutom vaknade vi vår första morgon när vi sovit mitt på vardagsrummet innan alla möbler kommit av att det rinner/droppar blod från taket (alltså övervåningen).
Om du kan lokalisera någorlunda var den dött så sätt ut små skålar med ättiksprit där, det absorberar mycket av lukten.
Vi hade samma problem när vi flyttade in i vårt hus för flera år sen och fysatan vad det luktade vidrigt, dessutom vaknade vi vår första morgon när vi sovit mitt på vardagsrummet innan alla möbler kommit av att det rinner/droppar blod från taket (alltså övervåningen). Vi kom aldrig underfund med vad det var då blodet kom inifrån golvet och där är ju svårt att se något men dear lord vad det luktade fruktansvärt, då satte vi ner skålar med just ättiksprit i golvet och det fungerade förvånasvärt bra.
Sambon funderar på om det är en grävling som gått in och dött under huset, eftersom det är överallt nästan på undervåningen.
Är glad för att jag inte är gravid och luktkänslig iaf Men avundas sambons täppta näsa
Lukten försvinner av sig själv efter en vecka ca. Ha lite is i magen.Antagligen har en musjävel gått och dött i väggen vid vårat vardagsrum. Och nu har den väl börjat ruttna. Vad kan man göra mer än att inhandla näsklämmor?
Men jag vill inte Det luktar så fruktansvärt att jag överväger att fly till mina föräldrar.Lukten försvinner av sig själv efter en vecka ca. Ha lite is i magen.
Stackars stackars dig!Eh, nae, DEN lukten försvinner inte av sig själv...
Jag hade korsdrag i en månad, sedan så fort vädret tillät/jag var hemma och lånade sedan ozon-aggregat från försäkringsbolaget i ett par veckor, men tycker ändå inte att det luktar hallontårta där ute...
Känsliga typer slutar läsa här!
Nej det tror jag inte, vi har typ torpargrund under huset och där är det en öppning och ett rum under vardagsrummet. Men ute då. Den lukten går inte att inbilla sig tyvärr.Det sitter nog mycket i huvudet på dej nu Kombinationen av källarlukt och vetskapen om att det varit en död mus där.. Hjärnan kan få för sej allt möjligt!
Instämmer om helmask, en väldigt bra uppfinning