ulle.j
Trådstartare
Sitter här och är så besviken och arg.. Jag har gjort hundratals affärer på nätet,både sålt och köpt, och hittills har jag klarat mig från att bli lurad. Har använt både tr**era,bl***et,has**et och annonserna på detta forum. Affärerna har gällt både kläder,barnkläder,skor och hästutrustning. Nu köpte jag och betalade hästutrustning till ett värde av 700 kr i mitten av juli. Annonsen fanns på detta forum och säljaren är aktiv medlem här. Allt frid och fröjd. Snabba mailsvar och nemasproblemas. Varorna skulle skickas med Dhl. Fick ett sändningsnr och säljaren skrev att hon skulle skicka från sitt jobb och att avsändaren skulle vara det postorderföretaget hon jobbar på. Ok tyckte jag. Igår sökte jag på detta nr då jag tyckte det dröjer med leverans. Nr jag fått stämmer ej,går inte att söka på. Ringer dhl men de säger att paketet ej är inlämnat men att nr finns men det är ett av de nr postorderfirman har. De är kunder hos dhl. Både ringer och mailar säljaren utan svar.. Oväntat.. Nu handlar det inte om en jätte summa men jag blir så jäv*a förbannad ändå.. Annonserna är borta,hon hade massa saker till salu. Nu funderar jag på att kontakta firman hon jobbar på och fråga om detta nr,då hon skrev att hon skulle ange dom som avsändare. Kan man göra så? Hoppas detta inte blev för rörigt...