F*n, jag gick på det!

A

asmodeus

Fick en länk från en kompis skickad via MSN, som tog mig till en sida där det man kunde ladda hem gratis, och jag var så dum FAST jag tänkte tanken att detta måste vara nåt fuffens så tryckte jag på ladda hem. Och nu har jag naturligtvis drabbats av både trojanvirus som antivirusprogrammet hela tiden stoppar i karantän OCH att jag hela tiden får upp pop up fönster när jag surfar. Jag har letat i Lägg till/ta bort program och tagit bort nåt "TSA" program jag tyckte verkade mysko och jag inte kände igen, samt varit inne i Regedit och kollat vad som fanns där, men inget jag misstänker är detta smygelände. Nån annan som drabbats och vet "botemedlet" eller? Iannat fall, får ni en länk som heter: NICE! check these out... http://www.crazy-msn.comGÅ INTE dit!!!!

Jag behöver hjälp! orkar inte formatera om och ominstallera igen. Har nyss gjort det. Det borde finnas nåt sätt att få bort detta ändå.? :mad:
/Asmo
 

Liknande trådar

A
IT & mobiler Fick en länk av en kompis via Messenger, till en sida där man kunde ladda hem gratis smileys till programmet, och jag min dumma idiot...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: oproffessionell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp