Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hittade ett rådjur i närheten av vart jag bort, det såg ut så här, dock låg lite skin och ben där oxå, men jägaren sa själv att det är så de gör, tar vad de vill ha och slänger resten tillbaka till naturen. Alla är inte bra på att stycka ett djur.
Men man borde ju kunna konstatera att djuren inte dog där på plats iaf...för då borde det väl vara blodigare å så...men undrar vart resten av benen är?? har ett djur tagit dom kan dom ju vara på nån annan stans i närheten...men en jägare har man ju ingen kolla lls vart dom är...
Man lär nog aldrig få veta...men jag tror inte en jägare bara åker och slänger ut sitt avfall på en åker...men jägaren kan ju ha dumpat det någonstans och något djur har hittat det och släpat dit det..
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.