Extremt roliga hästbilder :D

Sv: Extremt roliga hästbilder :D

*kl*

Ingen bild men en film. Min pappa är ute och leker med hästen och försöker springa "passage". Uppmärksamma hans enormt fina outfit bestående av bar överkropp, uppdragna sportsockar och gympadojor!! :angel:;)

Vilken bussig pålle som försöker lära pappa passage! Han klarade det riktigt duktigt även om han skulle behöva lyfta fötterna något mer. Kanske testa bommar?

UNDERBAR FILM :)

Något extremt kul hittar jag ju inte men träningen igår... Kompisens häst var liiite taggad efter sommarbetet och detta är bara framhoppningen.
skum, svett och raketfart! :idea:

imgp9345_99909384.jpg

*kl*

Ingen bild men en film. Min pappa är ute och leker med hästen och försöker springa "passage". Uppmärksamma hans enormt fina outfit bestående av bar överkropp, uppdragna sportsockar och gympadojor!! :angel:

Jag hade önskat lite mer undertramp och kanske aningens högre knälyft på pappa din, men annars såg det mycket bra ut:D!
Helfestlig film:rofl:!
Hästen var ju kriminellt snygg:eek::eek:! Snälla säg att han är photoshoppad, för sådär vackra hästar finns ju bara inte i verkligheten! Ni ger ju oss vanliga dödliga ångest:p.

Den andra filmen var också skojig:p! Magnifik hoppteknik på den hästen:D! Störtskön kommentar allra sist: "Oj..."

Svar också till Ponnytant:

Haha ja de är lite roliga de där herrarna! :D För en stund sedan var de ute i hagen och gick spansk skritt tillsammans! :rofl: Pappa såg dock mer ut som John Cleese (ni vet den där galna komikern ..när han går "silly walks" ;) )

Denna film är från förra sommaren, hästen är högst icke "fotoshoppad" men numera är han lite mer musklad. Tyvärr kan jag inte säga detsamma om pappan för honom har det nog gått mer åt det lönnfeta hållet (även om han envist vidhåller att han är "vältränad"!! :angel:;)

Senast ändrad av en moderator:

Då får ni se över pappas foderstat och kanske dra ner på kraftfodret om det behövs. Ut på långa skritt-turer och klättra i backar också! Kanske pappa behövs tömköras också? :)

Då får ni se över pappas foderstat och kanske dra ner på kraftfodret om det behövs. Ut på långa skritt-turer och klättra i backar också! Kanske pappa behövs tömköras också? :)

och så film på det! :D

KL

Vi har inga hästar i hagen men däremot elefanter ???

PICT4121.jpg

Hihi men pålle ser ju inte vad den äter, eller så vill den ha ledhjälp. ;) Gulle. :)

vilken härlig film och vilken härlig häst. Men du får nog putsa lite mer på pappan din så han blänker lika mycket som hästen ;)

Haha man kanske borde olja in honom!!???
*får jävligt jobbiga bilder i huvudet* :crazy:
:rofl:

kl.

jag är verkligen inget fan av bilder tagna på hästhuvuden underifrån och där alla tycker hästarna ser såå roliga ut... :grin:
MEN det här kortet fick jag av mina svärföräldrar och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser det! Det är verkligen helt fantastiskt roligt med de påklistrade ögonen! :rofl:

Jag ska SÅÅÅ ta sånna kort på mina egna hästar och klistra på ögon och sedan sätta upp i stallet!!! :banana::rofl:

39210_416210181460_627071460_5173681_4935038_n.jpg

Tornblomma - din häst är to die for!!! Säger jag som är en äkta arabmänniska, men den här var bara för mums!!! Är det en hingst? Lusitano eller PRE eller något?

*dreglar fortfarande*

...och vilken helskön pappa du har!!! :D

Tack!
Det är en PRE-hingst :laugh:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar