N
Nattish
Hur ska en bra galopphästs exteriör se ut och VARFÖR ska den se ut så? :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej :P tack men jag tror nog att jag behöver veta lite mer:P Jag går ju hästgymnasie så har vi hemstudie dag och vi har fått en uppgift att välja vilket sto som inom villken hästsport som helst Sen ska vi hitta en hingst som vi vill betäcka det stoet med men då måste jag ju veta hur en bra galopphäst ska se ut för att gå bra på banan för att "få" fram ett så bra föl som möjligt osv. :P
Tesio födde upp Nearco som var far Northern Dancers far Nearctic. Han födde även upp Sunes mormormorsmormormormorsmor. Eller vad det nu blir, Donatella hette hon i alla fall. Hon stammade från Pretty Polly! Så det gör Sune också!
Och han är lika glad för det - bara han får mat.
Det är svårt att undvika ND men kan ju välja att ha honom lite längre bak. Tror ärligt talat att han är såpass långt bak nu att det som är intressant är att titta på vilka hästar som kommer efter honom i stammen.
Ribot är lättare att undvika - han lämnade många idioter... Min lilla Donna har honom genom Midyan men det är tillräckligt långt bak för att det inte ska spela någon roll.
Ribot är lättare att undvika - han lämnade många idioter... Min lilla Donna har honom genom Midyan men det är tillräckligt långt bak för att det inte ska spela någon roll.