exemhästar

Status
Stängd för vidare inlägg.

skári_lukas

Trådstartare
hej allihopa jag ska skriva ett arbete i skolan om varför islandshästar som kommer till sverige kan få solexem,, jag vet ingenting om exem eftersom ingen av mina häster har haft det,, så jag skulle jätte gärna få höra lite om exem av er som kan =):)

Sv: exemhästar

Som tidigare nämnts sök i gamla trådar här på Bukefalos och över internet. Forumet är till för diskussioner, inte fakta uppräkning för skolarbete. Har du mer specifika frågor efter att du skaffat dig mer kunskaper är du mer än välkommen att ställa dessa frågor, välj gärna rubriken hästvård om det gäller skötsel av eksem så slipper jag flytta dem dit.

Lobelia
Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: skogaliten
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: Squie
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
640
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka