JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Eva red hem en dubbel med sin ponny Copernicus
Moderator
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Frankrike har vunnit Elitloppet 20 gånger. Sverige 18.
Efter söndagens upplaga kan ställningen var 21–18.
– Vi har...
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Hoforstjejen Emeli Sjöberg, 22 år, går den 2-åriga högskoleutbildningen Hippologprogrammet på Flyinge, för att bli...
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Det blev en blågul dag i italienska Turin på fredagen när Sveriges lag tog sitt andra raka EM-brons och samtidigt...
Hästnyheter
(Arbetarbladet)
Gävle ska få två ridsportcenter. Ett tävlingscenter i Lervik, och ett i Sofiedal där Fältrittklubben och Ponnyklubben...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jäklar vad vallningen har gett bättre lydnad i vardagen. Var ute och tränade apportering med Bog på morgonen, när jag skickar honom på...
Tonto
8 minuter sedan
Svar: 1 198
Visningar: 70 945
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Jag har alltid köpt Dogmans innan och det har funkat jättebra. Men man blir ju nojjig. 🥴
mysboll
27 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 551
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Tack :) . Ja, vårt Juwelakvarium har vi nu haft igång sedan 2007. Gillar det supermycket och den välvda framsidan gör det så snyggt...
lizzie
Idag kl 08:50
Svar: 1 361
Visningar: 40 370
Djur
Svårtransporterad häst
Träning Innan ni köper ny kan det vara värt att hyra/låna lastbil och se om den åker lugnt i sådan. Och/eller att testa släp där hästen står...
CFrisk
8 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Jag hade provat green clean. Jag brukar dock svampa av det lite fast det står att man inte behöver, för jag tycker det luktar rätt...
Cattis_E
16 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Min dramaqueen var ohalt två dagar senare. Osteopaten var ändå förbi, och hon kollade honom lite snabbt utan att hitta nåt uppenbart...
Marvin
34 minuter sedan
Svar: 790
Visningar: 61 746
Vård