ETT par converse

Sparrisen123

Trådstartare
Om ni fick välja ett par converse, vilka skulle ni välja då? Utan att basera valet på eventuella converse ni redan har, försök tänka att ni inte har några alls i garderoben :p
För enkelhetens skull får ni bara välja bland de "vanliga" canvasskorna. Men färg och modell är fritt, vad väljer ni?

Sv: ETT par converse

Dessa:

CO415A00I-909@1.1.jpg

... I övrigt använder jag inte converse. Har två par låga men tycker de har helt fruktansvärd sula att gå på, är skitjobbiga att snöra och är rätt... Värdelösa överlag + dyra på det :wtf:

Men de jag länkat är lite snygga iaf ;)

... I övrigt använder jag inte converse. Har två par låga men tycker de har helt fruktansvärd sula att gå på, är skitjobbiga att snöra och är rätt... Värdelösa överlag + dyra på det :wtf:

:eek: Hur kan du säga så om de skönaste skor som finns?!
Jag knatar för det mesta omkring i "basketkängor i canvas" *host host converse-kopia* men har nu bestämt mig för att för en gångs skull köpa äkta vara, och då kan jag naturligtvis inte bestämma mig för vilja jag vill ha :meh:
Men troligen några av dessa, om jag hittar rätt storlek och så:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHamXh654bLDtEevTwmHMAJ0XgEJlVL545inw_Dva6dUSJ_2JN
eller de här:
http://www.hinessy.com/images/mshoes3/Shoes_iA02622.jpg
eller gröna eller grå. Och kanske höga :cautious:

De har ju helt platta sulor och ingen stötdämpning what so ever! Jag får aldrig ont i vaderna annars - men den gången jag gick från min lägenhet till bussterminalen i mina platta converse hade jag sendrag i vaderna i en timme efteråt, och sedan träningsvärk i tre dagar :cautious: Detta pga att det kändes som att jag i princip gick enbart på hälarna. Totalt vidrigt! Och då tar det tio minuter att gå till bussterminalen från mig :rofl:

Haha, jag är tvärt om! De enda skor jag kan ha på t.ex. heldagar som vandrande turist, på festivaler eller så är typ converse. Allt annat får jag skavsår och ont i knäna av. Det kanske är mig det är fel på :cautious:

Min kompis hade fått ett par skitsnygga Converse från USA som hade som "dubbla skor". Det var dubbel snörning och det såg ut som man hade stoppat en sko i en annan. Hon ville inte ha dem så hon skulle ge dem till mig men glömde dem på bussen :meh: så ja, sådana skulle jag vilja ha :D

Hade som alla andra fantasilösa jag-har-ingen-stil-svennebananbrudar köpt ett par vanliga vita Chucks.
Det är ju skittråkigt på alla sätt och vis men samtidigt det stilrenaste och mest lättmatchade, så tja.

// Hon som hade typ 15 par Chucks i olika färger i tonåren och idag har prick 0.

Om jag måste välja bland de "vanliga" färgerna så kör jag nog på oxblod eller skogsgrönt - funderar på att införskaffa mig ett par mer neutrala skor, men de tre par converse jag ägt har alla varit från deras "special collections" - först ett par med Modesty Blaise, sedan Union Jack, och i nuläget ett par låga med WonderWomen på.
Framförallt dessa jag nu har inspirerat många kommmentarer och beröm från främlingar på gatan/tunnelbanan/jobbet, vilket allid är lite kul. En tweedbeklädd man på tunnelbanan började prata serietidningsbarndom med mig och jag fick försiktigt erkänna att jag läst ytterst få serier :o

Mina höga lila, de har tjänat mig troget och passar till allt.

Är fräck och går lite off topic, men de Converse jag helst av allt vill ha är dessa:
f6bf85dc5f95eff10f8e4da8f5dc4fb0.jpg

:love::love::love::love::love::love::love::love:

Jag har ett par låga röda, men det är de värsta skor jag någonsin haft. De förstör effektivt hela min fotisättning och jag har hemskt ont i fötter och knän efter att ha haft dem en hel dag.

Det är inte bara mina fötter som ser ut att må dåligt av dem, jag tycker att man ser extremt många ledsna skor i converse på stan.

Vita är så snygga när de börjar bli lite slitna :love: Även om varenda kotte har såna så är de helt klart de snyggaste enligt mig. Fast ett par ljusrosa är inte heller helt fel ;)

Mina senaste är leopardmönstrade som är köpta i USA, har mångamånga par. Men skulle jag endast ha ett så är det nog vita som ligger på topp, dom som är utan randen på sulan. Eller svarta med svart sula.

Om jag bara fick välja ett par , så skulle jag vilja byta ut mina höga vita stl. 37 till stl. 36 !
Riktigt irriterande att de är för stora :meh:
Men har också röda låga och rosa höga , dessutom några par oäkta .. svarta höga och lila höga.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
649
Senast: Görel
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
324
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 919
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 502
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar