ESP-ASR-ABS-ABC-DDT eller vad det heter

Status
Stängd för vidare inlägg.
När ovanstående bokstavskombinationer i bilen slutade fungera och det var en blandning mellan tvättbräda och slush på vägen då var det spännande köra må jag lova :cool:
Kan säga att jag saknade min gamla bakhjulsdrivna skorpa, den visste man i alla fall var man hade.
Moderna bilar är helt klart inte byggda köra utan alla dessa bokstäver i inlägget
Idag när det var bättre väder....ja då bestämmer sig bilen för att införa allt ovanstående igen. HALLÅ jag behövde dom igår, tack så mycket

Sen skulle jag vilja ta ett snack med personen som plogar ute hos oss. Visst det är fint med vita vintervägar á la fjällen, men det fungerar inte när temperaturen varierar mellan - 2 och +5 grader över dygnet.

För att vara lite positiv, vi har iallafall fått interimistiskt slutbesked på klubbhuset, så nu kan vi dra igång verksamheten på riktigt
Idag drar jag med mig sambon till Bauhaus och köper virke och imorgon kommer förhoppningsvis blivande styremedlemmens man och bygger disken till caféet.
Var även och fixade kartonger så vi kan börja packa ner gamla fiket, just nu har vi flyttat saker lite pö om pö
Nästa vecka hoppas jag förkylningen har gett med sig och jag kan börja träna och rida igen, börjar faktiskt känna mig rastlös :p.

Till sist några fina bilder på dottern när hon rider sin kompis häst. Ett jättefint litet sto på 152 som har lite egna ideer ibland. Bland annat vad man gör när det blir för jobbigt i galoppen

mrk7566_copy_54b567d6e087c36d70589a67.jpg

mrk7369_copy_54b567e39606ee75655e3a4f.jpg

mrk7393_copy_54b567db2a6b222028d80f9b.jpg

mrk7480_copy_54b5501be087c36d70589761.jpg

Gillar sista bilden, kompisen är så cool så hon bara fortsätter fota :laugh:. Men dottern är också ganska cool. Hon landade på fötterna. Skrek lite argt på hästen, hoppade upp och fortsatte galoppera
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • A-kelpie, tollare eller collie?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp