Jessica.B.

Trådstartare
Har betäckt ett låne sto med honom men skulle nu vilja ha era åsikter om denna hingst. Någon som fått något föl efter han? Hur blev denna avkomma. Mitt sto är efter E:Cortez Ue:Racot Uue:Green Mantle**. Vad tror ni om denna kombination.

Sv: Escudo

har två helsyskon efter Escudo I - Calypso II, stofölet född 06 syns på min avatar och lägger in en bild på hingsten född i år. de är superfina :love: båda två (om jag får säga det själv...:D )
han anses ju hålla ihop långa ston, ge både bra hopp, exteriör och gång, sen vet jag ju inte hur ditt sto ser ut men det låter som en mkt bra kombination!
Ett åringen har dessutom ett fantastiskt temperament, svårt att säga om ngt fölungens ännu... :smirk:
Ludger Beerbaum har ju bl. a. en mkt lovande Escudo I - Calypso II som heter Enorm.

eljest_small.JPG

Sv: Escudo

Fölet såg fint ut. Hon är något framtung samt att hon är ganska så lång. Hon rör sig bra samt att hon ska hoppa med bra teknink. Hon är väldigt ridbar. Men som det känns nu så finns det mycket vilja och skulle vilja tona ner detta då det finns på båda sidorna.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Roheryn
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka