Ert bästa köp??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 33
  • Visningar Visningar 2 061
Sv: Ert bästa köp??

Transport grimma. :bump:
Fattar inte hur jag klarat mig utan det i alla år. Underlättar så mycket när man ska tränsa i transporten och man kan ha grimman kvar på, och när man är klar så knäpper man bara upp den utan att den trasslat in sig i tränset. En av de bästa upfinningarna tycker jag.

Du kan hitta den hos Hööks, om du går in på deras Hemsida. Den heter Cushion Web

det är nog neoprene-paden med filtöversida.. rätt dyr, men formar sig efter hästen och bara o skölja av när den blir smutsig :)
(western..)

Min pessoa sadel, skulle aldrig byta till en annan.

haha det är nog mina sjöhagen wear ridstrumpor, marin :love:
Är som besatt av dessa underbara och snygga strumpor.

Men annars är det nog min martingal med resår. Tycker om den så otroligt mycket

Ett ljusplommonfärgat schabrak jag köpte på Eurohorse... Såååå sött på min häst. :) Och så sadeln förståss, men den har han växt ur så den är ju inte så bra längre...

Mitt extra stora IFOR släp. Får in dubbelt så många höbalar mot ett vanligt släp. Lastar lätt två stora halvblod och har massor av space runt om dom över. Stort nog att stå inne i trailern och borsta/sadla en häst om det är oväder.

Det är många olika luckor och öppningar vilket gör jag kan stänga helt eller stänga halvluckor eller öppna det mesta och få massa luftgenomströmning. Stadigt och stabilt.

Finns bara ett minus. Pga att det är extra högt, brett och långt så är det vindkänsligt!

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: warg
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
695
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025