Kontakta dem så guidar de nog rättNej precis, man ska ha den kombinerade. Men det verkar inte hjälpa för när jag klickar mig vidare från den (som jag har) så kommer jag bara till Olycksfall, som jag haft men inte har sedan 2021...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kontakta dem så guidar de nog rättNej precis, man ska ha den kombinerade. Men det verkar inte hjälpa för när jag klickar mig vidare från den (som jag har) så kommer jag bara till Olycksfall, som jag haft men inte har sedan 2021...
Ring och kolla med dem
Brukar behöva gå minst ett år, Folksam har två år.
Folksam har 1 år
Folksam har för ett tag sen ändrat från ett till två år. Har fått ersättning både före och efter dom ändratFolksam har 1 år
Folksam har för ett tag sen ändrat från ett till två år. Har fått ersättning både före och efter dom ändrat
Jaha, jag vet att jag hade en ridsportrelaterad olycka första gången, då fick jag ersättning efter 1 år och det senaste var "drulle"() och då var det två årDet finns vissa, typ ridsport som fortfarande är 2 år, men generellt är det 1 år nu!
(Jobbar på Folksam )
Det finns vissa, typ ridsport som fortfarande är 2 år, men generellt är det 1 år nu!
(Jobbar på Folksam )