X
xerox
Bara for att klargora, jag vet inte nar min hast fick Erlichia. Troligvis var det enl. vet under sommaren 2002. Han visade inga symptom. Provet togs pa hosten 2002 bla pga att diarren borjade, da var vet. overtygad om att det var Ensilaget som var boven. Vem vet, kanske det ar det. Givet vis har han inte fatt enilage under den tid han varit i min ago, (inget emot ensilage, men i det har fallet). Enl. vet. da, sa sag det ut som han blivit smittad under sommaren vardena var pa battringsvagar.
Jag tackar alla for era svar. Mitt grunnande gar vidare och ar tacksam for om ni kommer pa nagot mer.
Jag kan aven acceptera det faktum att han endast ar kanslig och da far vi leva med det. Men detta gor jag inte innan allt annat ar uteslutet. Hans halsa gar fore allt. Jag har namnt tidigare att jag inte utesluter att han ar kanslig.
Tack for alla svar.
Cissi
Jag tackar alla for era svar. Mitt grunnande gar vidare och ar tacksam for om ni kommer pa nagot mer.
Jag kan aven acceptera det faktum att han endast ar kanslig och da far vi leva med det. Men detta gor jag inte innan allt annat ar uteslutet. Hans halsa gar fore allt. Jag har namnt tidigare att jag inte utesluter att han ar kanslig.
Tack for alla svar.
Cissi