eriksson k608

Cambrie

Trådstartare
Har tagit en massa bilder med min nya telefon, hur får jag dessa att komma över från telefonen till photoshop? Jag har programvaran istoppad, men lyckas inte installera det tror jag... Är det någon som vet?
 
Sv: eriksson k608

Sladden är kopplad till datorn från mobilen... Hur använder man Bluethooth? Kan mycket väl vara där det hänger, för det är inprogrammerat men jag vet inte hur man använder det??? Är ju inte så hajj på det här, bruksanvisning till telefonen försvann i en flytt...
 
Sv: eriksson k608

dubbelklicka på sony ericcson file manager som du fick som ikon på skrivbordet när du installerade mjukvaran, och leta dig fram. alternativt (nu vet jag inte om det är exact såhär på din men det borde göra det om du har minneskort i den) så borde du få upp en extern enhet i den här datorn när du kopplar i mobiltelefonen i sladden som sitter i datorn.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 341
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp