Alfons Åberg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Den kommer jag ihåg också!Visa bifogad fil 103714
Tipsar om denna, var en favorit när jag var liten.
Bra idé, om du inte hade skrivit det själv så hade jag tänkt tipsa om secondhandSå bra tips ni ger!
Jag ska runt en sväng idag på några antikvariat och leta begagnade böcker tänkte jag
Som ljudbok när Hans A läser den själv är bara underbar"Varför är det så ont om Q?" Av Hans Alfredson älskade jag som barn. Fantastisk bok även som vuxen.
Båda mina barn har gillat (varit besatta av!) pekböcker/faktaböcker med olika bilar/lastbilar/grävmaskiner & dinosaurier i. Dock är det lite jobbigt ibland att "läsa godnattsaga" med böcker som går ut på att de pekar på alla dinosaurier och så ska man läsa upp alla tungvrickande namn när man är jättetrött självSom jag skrev i VGV-tråden så skulle jag vilja skapa ett litet barnbibliotek i vårt nya hus. Så jag tänkte se om vi kunde tipsa varandra om bra barnböcker i alla åldrar? Det är kanske lite svårt att nå folk utan barn i den här delen av forumet men hittar ni hit så tipsa gärna även ni om era favoritböcker när ni var barn!
Jag gillar mycket mystik och fantasi, gärna böcker med vackra illustrationer i. Finns även på pekboks-nivå har jag upptäckt. Köpte nyligen en pekbok med djur som kommer från illustrationer av Elsa Beskows böcker.