Era bästa tips för kräsna hästar....

Svarar alla i ett inlägg.
Olja har jag gett men nu vill hon inte ha det heller.
Hon tittar inte ens på fodret på morgonen men har inte heller bråttom ut. Hon är jättesömnig på morgonen och står och sover.
Det som gör mig misstänksam är att hon hade väldigt god aptit de första månaderna.
Har bokat tid på kliniken i veckan för att utesluta medicinskt fel. De ska få kolla i magen, se över tänderna en gång till och ev. Infektionsprov om det behövs. Så får vi se sen hur jag går vidare. Nu har jag i alla fall massa tips om de inre hittar ngt fel...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 708
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 440
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
643
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp