Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min är ca 122cm, och lite högre där bak, men inte mycket. Hon är nästan exakt 6 mån. Du kan gå in på galleriet, användarnas bilder och klicka på mitt namn så ser du henne
Min är nu 5 1/2 månad gammal och för två veckor sedan var han 130 cm i mkh,,,,och jag som tyckte han var stor.
Hur stor räknar du med att din blir när den är färdigväxt???
Vad folk har sagt till mig så tror dom att han kommer bli runt 170 när han är klar......men hur stor kommer inte din bli då??? :smirk:
Har fölet stora föräldrar?
På den här bilden ser man ganska tydligt hur stor han är,,tagen i går
Jag är ca. 172-174 cm lång
Oh här skulle jag också vilja vara med. Men min bäbis är inte hemma än han är bara 3 månader den 10 /10. Får kanske mäta han nästa gång jag hälsar på .
Hästmänniskan Ja, nu lät det kanske som att jag förväntar mig en perfekt häst. Så är det verkligen inte. Men den ska inte ha en pågående skada eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.