era 05 föl

Sv: era 05 föl

min är ca 122cm, och lite högre där bak, men inte mycket. Hon är nästan exakt 6 mån. Du kan gå in på galleriet, användarnas bilder och klicka på mitt namn så ser du henne :love:

Min är nu 5 1/2 månad gammal och för två veckor sedan var han 130 cm i mkh,,,,och jag som tyckte han var stor.

Hur stor räknar du med att din blir när den är färdigväxt???
Vad folk har sagt till mig så tror dom att han kommer bli runt 170 när han är klar......men hur stor kommer inte din bli då??? :smirk:

Har fölet stora föräldrar?

På den här bilden ser man ganska tydligt hur stor han är,,tagen i går
Jag är ca. 172-174 cm lång

IM000219.jpg

Kan du inte lägga in en bild???

Oh här skulle jag också vilja vara med. :) Men min bäbis är inte hemma än han är bara 3 månader den 10 /10. Får kanske mäta han nästa gång jag hälsar på .
Harry4.jpg
[/IMG]
Här är han 4 veckor
cid_image001.jpg
[/IMG]
Och här är han 2 månader.

Oj jag måste lära mig att minska ner korten .Sorry :crazy:
Frivillig får gärna pma mig och förklara hur man gör.

Om du kollar på föl nya bilder på gnägg
så ligger det nya bilder där nu

Min lille är nog ganska stor, men vad kan man annars bli med en pappa på 174 cm? :angel:
Men jag ville ju ha en stor så...

Han är 3 månader och mäter 128 cm. Han var 105 när han föddes.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
849
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 185
Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 576
Senast: Jaasse
·
Fritid Nu köööör vi Startfältet Bidragen är listade i bokstavsordning på låttitel, per deltävling. Startordningen presenteras vid ett senare...
Svar
15
· Visningar
410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21
Tillbaka