Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gillar inte equi-guard benskydd, dom har dålig passform och släpper in sand.
Var jag du skulle jag satsa på ett par proffecional choise. En del dyrare men helt klart värda pengarna. Finns billigare att hitta begagnade också, jag köpte själv ett par begagnade i nyskick för under 200kr på en viss svensk auktionssajt förra veckan
Jag har själv ett par som ska väck pga fel storlek dessutom
Använder själv Pegasus airboots - både för träning och som "bandage" har riktigt bra stöd. Släpper inte in smuts men andas så det blir inget skav eller svamp.
Slipper också bry sig om storlekar - finns ponny och stor häst passar både fram och bak. Kanon!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.