Equi-comfort?

panaccea

Trådstartare
Någon som har deras ridstövlar? åsikter? Pris?

Någon kanske har bild på hur dom ser ut när dom är lite "ingådda"?

jag har dem (m snörning o dragkedja)
jag hittade mina på rea rea, men dom kostar runt 2000:- nya tror jag..har för mig att det är Globus som saluför dem..

Det är en bra stövel för dom pengarna, letar man efter en kvalitéts stövel ska man kanske se sig om efter ett par i 4000 kronors klassen...

Men dom har hållt bra för mig, som absoulut inte är försiktig med grejer...dom blev dom väldigt slitna snabbt på isidan, som du ser på bilden är dom gröna där...
Jag har haft mina stövlar lite mer än 2 år dom är iaf otroligt sköna när man väl gått in dem!

bild på stövlarna..

ah, dom jag ska köpa är utan snörning, väldigt lika dom som hööks säljer..

hon sa att dom skulle kosta runt 1500-1600 kr (hon får beställa hem i min strl..

Vi sålde Equicomforts stövlar med hög utsida, snörning coh dragkedja för ca 1500-1700. Man fick ju vad man betalar för om man säger så, lädret är lite hårt och pappersaktigt men är en ganska snygg modell. Har hört att de tappar färgen fort?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Badger
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
384
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30