Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har dem (m snörning o dragkedja)
jag hittade mina på rea rea, men dom kostar runt 2000:- nya tror jag..har för mig att det är Globus som saluför dem..
Det är en bra stövel för dom pengarna, letar man efter en kvalitéts stövel ska man kanske se sig om efter ett par i 4000 kronors klassen...
Men dom har hållt bra för mig, som absoulut inte är försiktig med grejer...dom blev dom väldigt slitna snabbt på isidan, som du ser på bilden är dom gröna där...
Jag har haft mina stövlar lite mer än 2 år dom är iaf otroligt sköna när man väl gått in dem!
Vi sålde Equicomforts stövlar med hög utsida, snörning coh dragkedja för ca 1500-1700. Man fick ju vad man betalar för om man säger så, lädret är lite hårt och pappersaktigt men är en ganska snygg modell. Har hört att de tappar färgen fort?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.