Darby

Trådstartare
Ni som har hundar med epulider, utväxter i tandköttet, vad har ni för erfarenheter av att skära/bränna bort dem? Har de återkommit efter ingrepp och har de vuxit lika mycket eller har tillväxten minskat?

Sv: epulider

Min gamla hund hade en sån I guess, det var som en liten extra "grej" precis vid tanden som dessutom inflammerades. Veterinären skar bort (det här var flera år sedan) och den har inte återkommit.

Sv: epulider

Har ingen erfarenhet så att nån av mina hundar haft det, men "min" vet. bränner bort dem med gott resultat.

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
639
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama