F

fight

Någon som vet om det funkar och hur lång tid tog det i så fall. Någon som vet var man kan köpa det i stockholmstrakten och vad det kostar?

Sv: Enzion

jag gav det min häst tidigare och det gör UNDERVERK!! min fick det i ett halvår tror jag det var oc se tog vi bort och de e 3 år sen nu :)

Vi "chockade" igång honom på enzion,föt hans hovar växte nästan ingeting och var jättedåliga i kvaliten,men förutsatt att man kan ta bort sen är att foderstaten är korrekt

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: Kilauea
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
339
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025